Subject: Jälgimäe küla Kaili ja Jälgimäe tee 51 kinnistute detailplaneeringu järgsed veevarustuse ja kanalisatsiooni välisvõrgud
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Cc: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Thu, 8 Feb 2024 11:04:06 +0200

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/23/5664

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Pärt Põltsam <[email-masked]>
Sent: Thursday, February 8, 2024 10:46 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: Fwd:

OÜ Mastlop

Pärt Põltsam

Tegevjuht/Projektijuht

 tel:  5624 2634

---------- Forwarded message ---------
Saatja: Pärt Põltsam <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: L, 6. jaanuar 2024 kell 12:30
Subject: Fwd:
To: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Daniela 
Zivel <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, German Randla || 
GloReal KINNISVARA <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

 <https://drive.google.com/file/d/1Ufd535BiD72ZuqApy6CG-jKaW8XHkp21/view?usp=drive_web> 
22010_PP_TL_v04_Kailitee-2024-01-06.asice

Tere

käesolevaga esitan Jälgimäe, Kaili tee detailplaneeringuala projekti 
kooskõlastamiseks. Käesolev e-mail on adresseeritud ka Tellijale.

manuses teede projekt, VK projekt ja viimase EHR menetlusringi märkused 
(6.11.2023) ja varasema kooskõlastuse (23.03.2023).

Projekti enne EHRi uuesti ei pane kui saame Transpordiametiga märkused 
lahendatud.

Jääme tagasisidet ootama.

kena päeva

OÜ Mastlop

Pärt Põltsam

Tegevjuht/Projektijuht

 tel:  5624 2634